2015. április 30., csütörtök

Interjú

Sziasztok!:)
Írtam már egy bejegyzésbe, hogy bárki kérdezhet tőlem a történettel kapcsolatban. Amikor megláttam, hogy egy kedves olvasó kérdezett tőlem, nagyon megörültem!!! :) 
Ha valakinek akad kérdése, az nyugodtan írjon!! :)
A kérdező nem más, mint Vajai Fanni!

Mit éreztél amikor megírtad az első részt?
Nagyon izgultam, hogy az olvasóknak tetszeni fog-e, mert még sosem kezdtem el így a történetet, hogy volt benne egy kis rosszaság.

A blogot így akartad befejezni vagy nem? Ha nem akkor hogy?
Nem így akartam befejezni. Lola-t Luke-kal akartam összehozni, hogy úgy legyen happy end, de valahogy sehogy sem jött az ihlet, hogy hogyan lehetne Luke-ot újra megszerettetni Lola-val.

Ki a kedvenc karaktered a történetben?
Mindegyik a kedvencem! Lola-t azért szeretem, mert nagy részben olyan tulajdonságokkal láttam el, amik részben rám is jellemzőek. Luke-ot azért szeretem, mert rossz fiú volt, de rátalált a szerelem és a szerelméért - egy ideig - mindent megtett. Christian pedig az én álom pasi elképzeléseim szerint alakítottam.

Lola személyisége hasonlít a tiédhez?
Igen, nagy részben. :)
 
Miből meríted az íráshoz az ihletet?
Vagy csak úgy kipattan a fejemből egy jó ötlet, vagy a saját tapasztalataim alapján. Ami vicces volt az nap a suliba, azt valahogyan beleépítem a történetbe.
 
Mit éreztél amikor írtad?
Igazából erre a kérdésre nem tudok választ adni. Ha sok ötletem volt, akkor egy kisebb fajta izgulás szárnyalt át rajtam, ha nem volt ötletem, de muszáj volt már valamit írnom, mert kellett az új fejezet, akkor hatalmas unalom. És mindezek mellé, ujj fájás is társult. :D
 
Melyik a kedvenc részed?
Amikor Luke-nál buli van és Lola-val beszélgetni, majd felcipeli Lola Luke-ot a szobába, de ugye ott még nem történik semmi. A másik kedvenc részem, amikor először van "úgy" együtt a szerelmes pár.

Sok idő volt megírni általánosságba a részeket vagy csak úgy jött?
Valamikor több órán keresztül írtam a részeket, de volt olyan is, hogy hetekig egy betűt sem írtam. 

Te is kinyírnád Luke-ot?(Nem az igazit mert hát valljuk be 'ki lenne olyan hülye hogy kinyírja azt a cukiságot:))
Igen! Ha velem bárki ilyet tenne a valóságba, akkor biztos, hogy azért kerülnék börtönbe, mert embert öltem. 

Van kedvenc kommented?
Igazából nincs! Cassie Taylor már a legelső blogomnál aktív kommentező volt, így ő neki örülök a legjobban a kommentezők közül. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a többieknek - téged is beleértve - nem örülök a visszajelzéseteknek, mert szárnyalni tudnék a boldogságtól, amikor olyan szépeket írtok a blogról!!! *-*

Mikor szoktad írni a részeket, este vagy inkább reggel?
Egyik se, mert délután :P
 
Hogy jött az ötlet a bloghoz?
Mindenképpen akartam írni Luke Hemmings-ről egy történetet, így a szereplő adott volt és különböző személyiségekbe bujtattam képzeletbe, hogy melyik illene legjobban hozzá és a rossz fiú karaktert választottam. Olyan történetet szerettem volna összehozni, ami újdonságnak számított tőlem. Sosem írtam eddig rossz fiúkról, megerőszakolásról és drogokról. Így gondoltam, hogy ezt is kipróbálom.

Ha belebújhatnál egy napra Lola bőrébe megtennéd?
Ha az egész történeten keresztül az ő bőrébe bújhatnék, akkor nem tenném meg. De ha egy-egy részben én lehetnék ő és valóságos lenne, akkor igen.
 
Ha te lennél Lola Christiant vagy Luke-ot választanád?
Mindenki az kérdezi, hogy 'ki ne szeretné a rossz fiúkat?' Én is ezt szoktam mondogatni, de amikor beleképzelem magamat egy szituba, hogy én lennék a jó kislány - aki igazából is vagyok -, akkor nem biztos, hogy egy olyan fiút választanék, akkor belevisz minden rosszba. Így Christian választanám! Van egy internetes szleng: Én jó fiút akarok, aki miattam rossz fiú. (Vagy valami ilyesmi) Úgy hogy: GOOD BOYS TEAM
 
Volt olyan hogy napokig gondolkodtál a történet folytatásán?
Nem csak napokig... Hetekig!!
 
Szerinted hogy sikerült a blog?
Lehetett volna jobb is!!! Néhány dolgot, az érzlemeket részletesebben is leírhattam volna. Egy picivel többet kellett volna a bloggal foglalkoznom.

1 megjegyzés:

  1. Uram isten!:)
    Örülök hogy tetszettek a kérdések és hogy sikerült megcsinálnod az interjút!:D
    Istenem el se tudod képzelni mennyire örültem amikor megláttam hogy felhasználtad a kérdéseimet!
    Imádlak*-*

    VálaszTörlés