2015. április 26., vasárnap

Interjú vagy valami olyasmi

Sziasztok!:)
Mint már a címből kiderült egy interjú vagy valami olyasmiről szeretnék veletek megállapodni.
Arra gondoltam, hogy ha bármilyen kérdésetek van a bloggal kapcsolatban, azt feltennétek nekem itt kommentben vagy chat-en és én arra válaszolnék. Vagyis, meginterjúvolnátok.
Ilyen kérdésekre gondolok, mint például, miért pont Luke Hemmings-t és Dove Cameron-t (Lola) választottam karakternek, vagy hogyan alakítottam ki a jellemüket... Szóval ilyesmiket kérdezhetnétek. Vagy akár a régi szereplőkről, Becca-ról, Mark-ról, Mr. Big-ről, stb... Vagy egy-két jelentről, hogy mi miért történet vagy éppenséggel mit nem értetteket a történettel kapcsolatban.
Lenne kedvetek hozzá? :)
Örömmel várom a kérdéseteket! Remélem lesz egy pár!:)

1 megjegyzés:

  1. Hmmm
    Írtam néhány kérdést remélem lesz ami tetszik:)
    A kérdések:
    Mit éreztél amikor megírtad az első részt?
    A blogot így akartad befejezni vagy nem? Ha nem akkor hogy?
    Ki a kedvenc karakterd a történetben?
    Lola személyisége hasonlít a tiédhez?
    Miből meríted az íráshoz az ihletet?
    Mit éreztél amikor írtad?
    Melyik a kedvenc részed?
    Sok idő volt megírni általánosságba a részeket vagy csak úgy jött?
    Te is kinyírnád Luke-ot?(Nem az igazit mert hát valjuk be 'ki lenne olyan hülye hogy kinyírja azt a cukiságot:))
    Van kedvenc kommented?
    Mikor szoktad írni a részeket, este vagy inkább reggel?
    Hogy jött az ötlet a bloghoz?
    Ha belebújhatnál egy napra Lola bőrébe megtennéd?
    Ha te lennél Lola Christiant vagy Luke-ot választád?
    Volt olyan hogy napokig gondolkodtál a történet folytatásán?
    Szerinted hogy sikerült a blog?
    Hát ezek lennének a kérdéseim. Talán kicsit több lett amennyit írni akartam de mindegy már:)
    Lehet hogy van benne helyesírási hiba vag két kérdés nagyon hasonlít csak sajnos siettem a kérdések leírásával.
    Remelem találsz köztük felhasználhatót:D

    VálaszTörlés